Espresso House

Espresso House søker daglig leder

Om stillingen

Stillingstittel
Daglig leder
Stillingstype
Fulltid
Omfang
100%
Søknadsfrist
Snarest
Tiltredelse
Etter avtale
Kontaktperson
Raad kawa
Stilling
Operation Manager

Søk på stillingen

Vi søker daglig leder.

Alle skal føle seg velkommen hos Espresso House, og vi ønsker å være et sted hvor du gleder deg til å gå på jobb.

Vår visjon er gi verdens beste kaffeopplevelse til verdens beste gjest.

HOVEDOPPGAVER:

Vi søker nå daglig leder til vår avdeling i Steinkjer. For å lykkes i denne rollen må du være en leder som er god til å kommunisere og er glad i mennesker.

Som leder hos oss har du ansvar for at teamet skal glede seg til å gå på jobb, og at alle gjester får en god opplevelse når de besøker oss. Har du et hjerte for service, liker å inspirere dine medarbeidere, har masse energi og er dedikert i det du gjør - da er rollen som daglig leder i Espresso House sannsynligvis noe for deg.

Hva kan du forvente deg som daglig leder hos Espresso House?

  • En spennende stilling med stort ansvar
  • Utviklingsmuligheter
  • Et godt arbeidsmiljø med stort engasjement
  • En selvstendig og variert arbeidsdag
  • En grundig og god opplæring
  • Erfaring og kunnskap som leder og drive en egen avdeling

Verdiene våre står sterkt hos oss, og er definert som klare retningslinjer for hvordan vi jobber:

  • Gjesten kommer alltid først
  • Vi vil hverandres beste
  • Vi har det gøy på jobben, samtidig som vi skaper lønnsomhet
  • Vi elsker initiativ og ansvar
  • Vi snakker til hverandre og ikke om hverandre

Vi tror på at de gode resultatene kommer ved å lede, involvere og utvikle våre medarbeidere, skape høy arbeidsglede, og jobbe som et team.

Ditt lederansvar hos oss vil derfor være:

  • Å lede med mening, integritet og med våre verdier utenpå kroppen
  • Totalt personalansvar, herunder rekruttering, opplæring, oppfølging og planlegging av vaktplaner
  • Sikre et arbeidsmiljø der unge medarbeidere trives godt, lykkes i sin rolle og utvikles
  • Lede og drive i henhold til relevant lovverk og interne retningslinjer
  • Opprettholde høy kvalitet og høyt servicenivå for dine medarbeidere og gjester
  • Være en kremmer som sikrer at inntektene maksimeres og at avdelingen din driftes lønnsomt i tråd med definerte budsjetter

EGENSKAPER/BAKGRUNN:

Hvilke egenskaper og kvalifikasjoner ser vi etter hos deg?

  • Du er profesjonell i alt du gjør, er menneskeorientert og har evnen til å motivere og utvikle deg selv og de rundt deg
  • Du er positiv og har energi som du sprer og henter fra andre. Du trives i en hektisk hverdag med høyt tempo, og har stor arbeidskapasitet
  • Du er løsningsorientert og har gjennomføringskraft når utfordringer oppstår
  • Du har god økonomiforståelse og er strukturert i ditt arbeid
  • Du har mulighet til å jobbe turnus i sammenheng med avdelingens åpningstider
  • Du snakker et skandinavisk språk
  • Stillingen rapporterer til Operation Manager.